تولیدی 24 ست کت و شلواری که هر مردی باید داشته باشد - تولیدی 24

انتخاب لباس برای همه افراد اهمیت زیادی دارد زیرا نوع انتخاب لباس،نشان دهنده اعتماد بنفس ، شخصیت، کمال و هنر فرد است. انتخاب لباس برای آقایان نیز اهمیت فراوان دارد . یکی از لباس هایی که جزء ضروری و واجب کمد لباسی یک جنتلمن امروزی است کت و شلوارمی باشد .

آقایان خوش پوش شخصیتی جذاب و بیاد ماندنی دارند و همیشه توجه اطرافیان را به خود جلب می کنند . این نوع آقایان در هر مکانی یک رنگ کت و شلوار نمی پوشند و ۵ نوع ست کت و شلوار در کمدشان جای دارد. اگر می خواهید شیک و جذاب به نظر برسید لازم نیست انواع رنگ کت و شلوار را داشته باشید زیرا داشتن انواع رنگ ها برای آقایان هزینه بالایی دارد، پس اولویت ها را براساس نیاز شما در این بخش از دنیای مد تولیدی ۲۴ آورده ایم .

ست کت و شلوار مشکی

یکی دیگر از انواع کت و شلواری که جنتلمن های امروزی باید در کمد لباسشان داشته باشند ، کت وشلوار مشکی است . این نوع کت و شلوار پوشش مناسبی برای مجلس عروسی و یا جلسه خیلی رسمی است اما این لباس همه جا قابل پوشیدن نخواهد بود. این کت و شلوار مناسب آقایانی است که دارای رنگ پوست و یا موی تیره هستند .

ست کت و شلوار

جدیدترین ست کت و شلوار مردانه

ست کت و شلوار سورمه ایی

هر مرد خوشپوشی باید یک کت و شلوار سورمه ای در کمد لباس های خود داشته باشد زیرا این رنگ را می تواند در هر مناسبتی استفاده نماید . رسمی ترین رنگ برای کت و شلوار آبی سورمه ایی می باشد . ست کردن این رنگ کت و شلوار با رنگ های پیراهن و کروات آسان است.

کت و شلوار سرمه ای

تیپ مردانه شیک با ست کت و شلوار سرمه ای

ست کت و شلوار خاکستری

اگر جزو آقایان شیک پوشی هستید که به پوشیدن رنگ های سنگین علاقه مندید ، رنگ خاکستری تیره می تواند بهترین انتخاب برای کت و شلوار شما باشد . نکته قابل توجه ای که هنگام پوشیدن این رنگ کت و شلوار می توان در نظر گرفت این است که سن شما با پوشیدن آن ممکن است بالاتر نشان داده شود. شما می توانید این کت و شلوار را با هر ترکیب رنگ پیراهن و کرواتی ست کنید.

ست کت و شلوار طوسی

ست کت و شلوار رسمی با رنگ خاکستری تیره

ست کت و شلوار طرح دار

اگر به یک مجلس غیر رسمی و دوستانه دعوت هستید و می خواهید کمی متفاوت به نظر برسید ، پوشیدن کت و شلوارهای طرح دار انتخاب هوشمندانه ای است.

کت و شلوار طرح دار

شیک ترین ست کت و شلوار طرح دار

ست کت و شلوار های روشن

یک دست کت و شلوار برای همه موقعیت ها و فصول سال مناسب نیست . برای فصل تابستان از کت و شلوارهای سبک و دارای بافت نازک استفاده کنید به طوری که با حفظ ظاهر شیک و زیبا شما را خنک نگه دارند و هیچگاه از لباس های سنگین مانند پشم در تابستان استفاده نکنید.

بهترین رنگ ها برای کت و شلواردر فصل تابستان ، رنگ های قهوه ایی روشن(خاکی)، سفید، کرم هستند. شما با پوشیدن این رنگ کت و شلوار در تابستان در کانون توجه قرار خواهید گرفت.

کت و شلوار کرم

ست کت و شلوار کرم مناسب فصل تابستان

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 145 views بار دسته بندی : گوناگون تاريخ : 21 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها