تولیدی 24 خطایی در لباس پوشیدن مردان که زنان را فراری می دهد - تولیدی 24

برخی از خانم ها از لباس پوشیدن همسرشان گله مندند و همیشه دوست دارند ظاهر همسرشان مرتب و تمیز باشد اما آقایان برخلاف خانم ها به ظاهر خود اهمیت نمی دهند و برایشان مهم نیست چه تیپ و استایلی داشته باشند . اگر دوست دارید که بدانید خانم ها پوشیدن چه لباس هایی را نمی پسندند ، با این بخش از دنیای مد تولیدی ۲۴ همراه شوید .

نکات طلایی در مورد لباس پوشیدن مردان

بوی شامپو

خانم ها از آقایانی که مانند خانم ها زمان و پول زیادی را صرف شامپو، نرم کننده، شستشو و بورس کشیدن می کنند و موهایشان بوی شامپوهای معطر زنانه را می دهد ، گریزانند .

بوی نا مطبوع بدن

خانم ها از مردانی که بوی عرق می دهند و با بهداشت فردی غریبه اند و هیچ گاه مسواک نمی زنند و هفته ای یک بار دوش می گیرند بیزارند . آنها دوست دارند مردان زندگیشان همیشه بوی مطبوع دهند و بهداشت فردی را رعایت نمایند.

بوی عرق مردان

کفش

کفش ها را می توان آینه استایل یک شخص دانست و افراد می توانند با نگاه کردن به کفش ها واقعیاتی را در مورد شخصیت شما دریابند پس آقایان باید در انتخاب کفش دقت کنند .

خانم ها ، از آقایانی که کفشی با کیفیت پایین یا کفش کهنه و کثیف می پوشند گریزانند . همچنین از نظر خانم ها کفش هایی که جلویشان مربعی شکل است و کفش هایی که جلویشان بالا می آید ،از زشت ترین چیزهایی است که در دنیا وجود دارد. پوشیدن کفش کتانی بدون جوراب نیز سبب انزجار خانم ها می شود. مردان می توانند با پوشیدن کفش های شیک و با کیفیت نظر زنان را به خود جلب کنند.

جوراب

خانم ها معتقدند که پوشیدن جوراب های قرمز یا بنفش برای مرد زیاد جالب نیست و آقایانی که اینگونه لباس می پوشند ، از نظر یک زن سبک و شل هستند.

پیراهن و تی شرت

تی شرت های آستین کوتاه مشکلی ندارند اما تی شرت های یقه V که یقه بازی دارند برای خانم ها جذابیتی ندارد و خانم ها این نوع لباس پوشیدن و ظاهر را دوست ندارند. همچنین خانم ها دوست ندارند آقایان پیراهن های آستین کوتاه بپوشند اما آنها دوست دارند آقایان پیراهن های آستین بلندی را بپوشند و کمی آستین های آن را تا بزنند تا خوب و جذاب به نظر برسند.

لباس پوشیدن مردان

شلوار

شلوارهای جین از محبوب ترین شلوارها برای آقایان است اما شلوار جین نیز باید درست انتخاب شود . خانم ها دوست ندارند همسرشان شلوار جین خیلی تنگ و نازک بپوشند . همچنین خانم ها از آقایانی که شلوار های قرمز به پا می کنند فراری و بیزار هستند.

موی قفسه سینه

خانم ها دوست ندارند که همسرشان موهای سینه خود را کوتاه کند بلکه ترجیح می دهند که آنها موهای قفسه سینه خود را بتراشند. اگر چه ته ریش صورت مردان را زیبا می کند اما ته ریش برای قفسه سینه اصلا جالب نیست.

مدل مو

برخی از آقایان مدل موهای خود را به شکل عجیب و غریب می آرایند و خودشان را زشت می کنند تا توجه خانم ها را جلب کنند اما نمی دانند خانم ها مدل های کلاسیک را بیشتر دوست دارند.

خانم ها آقایانی را که زیاد از محصولات مربوط به مو مانند ژل و واکس مو استفاده می کنند و باعث می شوند موهایشان دائما مرطوب و به هم چسبیده به نظر برسد، گریزانند.

مدل موی مردان

بیرون گذاشتن ساق پا

برخی از مردان شلوار کوتاه می پوشند و ساق پایشان را به نمایش می گذارند اما بیشتر خانمها از دیدن کل ساق پای آقایان لذتی نمی برند.

موی گوش

برخی آقایان موهای گوششان بسیار بلند است که سبب می شود خانم ها از آنان گریزان شوند . با یک ماشین اصلاح می توان موهای گوش را تمیز نمود زیرا واقعا نیازی به وجود موی گوش نیست.

اندام

خانم ها آقایانی را که باسن بزرگ دارند را دوست ندارند اگرچه هر فردی اندام مخصوصی دارد.

ابرو

چنانچه پیش از این هم در بخش روانشناسی تولیدی ۲۴ گفتیم یکی از عوامل بی میل شدن یک خانم به آقا ، ابرو برداشتن آقایان است . همانطور که ابرو برداشتن آقایان ، برای خانم ها جالب نیست داشتن ابروهای با موهای خیلی بلند نیز زیبا نیست بلکه آقایان باید با قیچی ابروی خود را کوتاه و مرتب نگه دارند.

ابرو برداشتن آقایان

دیگر رفتارهای مردان که خانم ها از آنان متنفرند :

  1. برخی از مردان اعتماد به نفس زیادی دارند خانم ها از این آقایان متنفرند.
  2. خانم ها از آقایانی که یکسره سرشان داخل گوشی است و حتی هنگام صحبت کردن این رفتار بی ادبانه را انجام می دهند ، گریزانند.
  3. خانم ها از آقایانی که از کلمات کوچه خیابانی و مختصر شده استفاده می کنند ، گریزانند.
  4. خانم ها دوست ندارند که آقایان آخر هفته را دائما تلوزیون ببینند.
  5. رها کردن لباس ها روی زمین، یکی از رفتارهای منزجر کننده آقایان است همچنین رها کردن حوله خیس روی تخت، اصلا خوب نیست.
  6. بیش از حد ادای کارها و رفتارهای مردانه را در آوردن بسیار نفرت انگیز است.
  7. رها کردن موی تراشیده شده در سینک نیز از کارهای منزجر کننده مردان است.

پیشنهاد :

یک صندوقچه و یا سبد تهیه کنید و لباسهای نامناسب همسرتان را در آن قرار دهید وبا صلاحدید همسرتان این لباسها را دور بریزید.

خودتان با توجه به سلیقه ای که از همسرتان سراغ دارید برای او لباسهای مناسب تهیه کنید.

برای مناسبتهای خاص، روز تولد، سالگرد ازدواج و … همسرتان برایش لباس بخرید.

خودتان به تمیزی لباس های همسرتان توجه کرده و مراقب باشید که لباسهای او همیشه تمیز و اتو کشیده باشد.

به تمیزی و واکس کفشهای او اهمیت دهید زیرا هر چه لباس های او مرتب باشد اما کفش هایش نا مرتب باشد ،باز هم همسرتان شلخته به نظر خواهد رسید .

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 170 views بار دسته بندی : گوناگون تاريخ : 21 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها