تولیدی 24 با خرید دمپایی روفرشی، راحتی را به پاهایتان هدیه کنید - تولیدی 24

مزایای پوشیدن دمپایی روفرشی

اغلب افراد پس از یک روز طولانی پوشیدن کفش هایی که اغلب ناراحت است و باعث خستگی پاهایشان می شود، وقتی به خانه می رسند اولین خواسته شان است که کفش و جوراب خود را از پا در آورده و ساعتی به پاهایشان استراحت بدهند. پوشیدن دمپایی روفرشی نه تنها برای افراد شاغل بعد از یک روز کفش پوشیدن، بلکه برای بسیاری از خانم های خانه دار که در طول روز به طور مداوم در خانه راه می روند تبدیل به یک عادت شده است. البته پوشیدن دمپایی روفرشی نه تنها برای راحتی پاهای شما بلکه برای التیام درد های کمر و آسیب های کف پا و زانو بسیار اهمیت دارد.

برای بسیاری از افراد پیش آمده که در مکان هایی مثل آشپزخانه لیز خورده و به زمین بیفتند. پوشیدن یک دمپایی با کفی مناسب برای راه رفتن بر روی سنگ و سرامیک و کفپوش های لغزنده می تواند برای شما آرامش خاطر داشته باشد. اگر جنس کفی آن به گونه ای باشد که از لغرش جلوگیری کند می توانید بدون نگرانی در این فضا ها تردد کنید.

همچنین خطرات ابتلا به آنفولانزا و همچنین سرماخوردگی کاهش می یابد. دمپایی در خانه پاهای شما را گرم نگه می دارد و از این طریق خطر ابتلا به سرماخوردگی ، آنفولانزا و سایر بیماری های مرتبط با فصل سرما را کاهش می دهد.

ویژگی های یک دمپایی روفرشی خوب

پاهای انسان به عنوان قلب دوم بدن نقش پر رنگی در حفظ سلامت بدن و اندام ها دارد. به همین دلیل لازم است عوامل مهمی را در خرید دمپایی روفرشی زنانه در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید نمایید. در درجه اول شما باید بدانید که به یک دمپایی طبی نیاز دارید یا دمپایی معمولی. در صورتی که عیوب پا، کمر و زانوهای خود را شناسایی کرده اید حتما با توصیه پزشک یک دمپایی طبی تهیه کرده و تا حد ممکن از فشار به ستون فقرات و زانوهای خود بکاهید. دمپایی های معمولی تنوع طرح و رنگ بسیاری دارند. دمپایی های جلو باز، جلو بسته، پاشنه دار، لژدار و … انواع مختلف دمپایی هایی هستند که به طور معمول در منازل پوشیده می شوند.

کف دمپایی

یک دمپایی استاندارد کفی مناسبی داشته و بگونه ای طراحی شده است که قوس کف پا را به خوبی در بر گرفته و وزن بدن را به طور مناسبی در پا تقسیم کرده و از فشار وارده به کمر و زانو جلوگیری می کند. جنس کف دمپایی موضوع دیگری است که باید در نظر داشته باشید.

اغلی افراد انتظار دارند با پوشیدن دمپایی پاهایشان احساس راحتی داشته و دچار خستگی نشود. ر صورتی که کفپوش منزل شما نرم است می توانید دمپایی هایی انتخاب کنید که کفی آن ها نرم تر است. اما اگر مانند سنگ و سرامیک سخت است، توجه داشته باشید که کفی دمپایی شما نیز سخت تر باشد.

اما به هر حال باید این موضوع را در نظر داشته باشید که مچ پای شما بتواند بدون تحمل فشار وزنتان را به طور مساوی به کف پا انتقال داده و در عین حای کف پای شما هنگام راه رفتن دچار درد و التهاب نشود.

پاشنه دمپایی

پاشنه دمپایی یکی از فاکتور هایی است که برای خرید باید حتما به آن توجه داشته باشید. احتمالا شنیده اید که کفش های پاشنه بلند برای سلامت بدن مضر هستند و پوشیدن مداوم آن ها باعث بروز آسیب های جدی به کمر می شود. این موضوع در مورد دمپایی روفرشی نیز صدق می کند. طبق تحقیقات بدست آمده پاشنه دمپایی شما نباید بیشتر از ۴ سانتی متر باشد. این موضوع در مورد دمپایی های لژدار نیز صدق می کند. برخی از مدل هایی که لژهای بیشتر از ۴ سانت داشته و از پاشنه تا پنجه یک سره کشده شده است نیز صدق می کند.

جنس دمپایی

به لطف صنعت مد و طراحی های مختلف آن، انواع مختلفی از دمپایی برای استفاده در منزل طراحی شده و در بازار وجود دارد. جنس های پارچه ای، حوله ای، دمپایی چرمی و پلاستیکی هر کدام قابلیت استفاده در منزل را دارند. به همین دلیل باید بتوانید متناسب با کارایی دمپایی بهترین جنس آن را خریداری کنید. دمپایی حوله ای که به صورت جلو بسته و جلو باز وجود دارد برای خشک کردن پا پس از شستشوی آن بهترین انتخاب است.

در مقابل پوشیدن دمپایی های چرمی پس از یک روز که پاهای شما در کفش قرار داشته، عرق کرده و نیاز به تنفس دارد برای استفاده در منزل چندان مناسب نیست. چراکه بسته بودن آن باعث می ود پاهای شما با هوا در تماس نبوده و عرق کند.

پاپوش و کفش رو فرشی که برای پوشیدن در زمستان و فصول سرد سال به کار می رود عموما جنس ضخیم تری داشته و برای گرم نگه داشتن پای شما انتخاب بهتری هستند. انواع پاپوش ها در جنی های بافتنی، کتان، پشم، مخمل و … .ج.د دارد که می توانید متناسب با سلیقه خودتان آن را انتخاب و استفاده کنید.

محافظت از پاهایتان در داخل منزل باید به اندازه زمانی که خارج از منزل هستید اهمیت دارد. دمپایی روفرشی زنانه و مردانه و همچنین پوشیدن پاپوش در فصول سرد سال در این رابطه بسیار  اهمیت دارد زیرا در مقایسه با جوراب های معمولی محافظت بیشتری از پا خواهد داشت.اگر به دنبال گرما و راحتی پاهایتان در خانه برای استراحت و انحام کارهای روزانه هستید، خرید دمپایی روفرشی را به شما پیشنهاد میکنیم .برای مشاهده و خرید انواع مدل های دمپایی روفرشی و پاپوش به سایت اینترنتی ارزونی بازار (https://arzoonibazar.com/) مراجعه و به صورت آنلاین خرید نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 166 views بار دسته بندی : گوناگون تاريخ : 20 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها