تولیدی 24 ۸ نکته مهم در راه اندازی جزئی فروشی پوشاک که معمولا کسی نمیداند!  - تولیدی 24

راه اندازی یک فروشگاه لباس یک شغل بسیار پر اهمیت به حساب می آید. این کسب و کار می تواند به شماکمک کند تا یک درآمد ثابت و  کافی برای پیشرفت رو به جلو  داشته باشید. گزینه های زیادی در این فعالیت وجود دارد ، مهم اینست که روی قسمتی سرمایه گذاری کنید که پاسخگوی منافع شما و نیاز های مشتریان باشد. قبل از شروع فعالیت موارد مهمی هست که در موفقیت شما بیشترین تاثیر را خواهد گذاشت . برویم سراغ اصل مطلب:

 

۱- کسب تجربه

برای ورود به این عرصه داشتن تجربه پیشین مزیت های بسیاری خواهد داشت.تجربه در این کسب و کار به شما در درک درست نیازها و الزامات کمک خواهد کرد. پس قبل از شروع ، حتما به این موضوع دقت داشته باشید.

mon

۲-تخصصی عمل کنید

همانطور که در مطالب پیشین عرض نمودم ، تمرکز خود را صرف شاخه های متفاوت نکنید. به جای آن ، روی یک بازار خاص فوکوس کرده و برای یک گروه از مشتریان به صورت انحصاری کار  کنید.شما می توانید به فروش مواردی مانند لباس ورزشی ، لباس عروس ، بچگانه و غیره مشغول شوید . نوع پوشاک اهمیتی ندارد ، شما باید کیفیت کار خود را در ارائه محصول به مشتری حفظ نمایید.

clothes

۳-پلن یا طرح کسب و کار

گسترش مناسب یک پلن یا طرح مناسب ،شما را در تشخیص خطرات قبل از وقوع یاری میکند. و این موضوع باعث تامین امنیت مالی شما در این راه می شود.

۲bce8f9

۴-تامین سرمایه

هر گونه از کسب و کار فروش لباس ، نیاز به سرمایه گذاری خاصی دارذ که به نسبت محل و اندازه فروشگاه ، نوع محصولات ، کارمندان و غیره تغییر می کند.کارآفرینان زیادی قادر به تامین سرمایه می باشند ، اگر شما جزوی از  آنها نیستید می توانید از خانواده کمک بگیرید یا درخواست وام دهید دهید. ولی به هرحال بدون داشتن سرمایه کافی ، کار شما کمی دشوارتر خواهد شد.

Investment_1_edited

۵-مکان مناسب جهت فروش

یک مکان مناسب  میتواند در موفقیت هر فعالیت فروش جزئی، شگفت آفرین باشد. به دنبال جایی بگردید که دارای ترافیک مناسب ، فضای کافی برای نمایش و انبار و پارکینگ های کافی برای مشتریانتان باشد.

businessloc

۶-موجودی انبار

شما نیاز دارید تا به نسبت خواسته های مشتریان خود در انبارتان مجودی کافی داشته باشید. تامین کننده و عمده فروش خود را از قبل مشخص کنید و به موقع سفارش دهید تا در زمان مناسب بتوانید در فروشگاهتان عرضه کنید. معمولا خرید هر فصل از ۱ الی ۲ ماه قبل از انجام میگیرد.

inventory

۷-جنبه های حقوقی

برای شروع یک جزیی فروشی لباس ، باید مراحل قانونی را طی کرده و جوازهای مربوطه را دریافت کنید تا در وحله های بعد مانند مالیات و مسائل حقوقی، با اخلال مواجه نگردید. افراد زیادی با توجهی به این امر ، اسباب سقوط خود را فراهم کرده اند .

social-media-law

۸-بازاریابی و بازار گرمی

با اتخاذ یک استراتژی مناسب همراه با شروع کار خود یک همهمه راه بی اندازید. بازاریابی شما باید به گونه ای باشد که توجه مشتریان را به خود جلب نماید ،با  یک افتتاحیه ی جالب و خاطره انگیز موافقید؟

b2b-tech-content-marketing-strategy

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 83 views بار دسته بندی : کسب و کار نساجی و پوشاک تاريخ : 18 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.