تولیدی 24 یک پیشنهاد برای تولید لباس برای برندتان  - تولیدی 24

این پیشنهاد مخصوص افرادی می باشد که سعی در تولید لباس با برندی خاص دارند و هنوز فعالیت تولید را آغاز نکرده و  به فکر گرفتن سفارش نمی باشند.  اگر شرایط ذکر شده شامل شما می گردد پس بد نیست که روی این پیشنهاد نیز کمی فکر کنید.

راه اندازی یک تولیدی پوشاک ، کار بسیار دشوار، پر مخاطره و پرزحمتی می باشد و تنها افرادی توانسته اند در این مسیر پیشرفت کنند که علاقه را به درآمد زایی ترجیح داده و با پستی و بلندی این راه ساخته اند.برخی از افراد  به قصد تولید با برندی خاص وارد میدان شده اند و معمولا این دسته از افراد نه به قصد تولید بلکه به قصد برندسازی  پیه این کار را به تن مالیده اند. اما خب برای یک برندسازی می توان راه های آسان تر و امن تری را نیز پیشگرفت. این پیشنهاد یکی از همین راه های امن برای تولید محصولات می باشد.

چرا دردسر؟

اگر به اطراف نگاهی بیاندازید خواهید یافت که تولیدی ها و کارگاه های زیادی به تولید لباس مشغولند و تعداد زیادی از آنها از کمبود سفارشات ناراضی هستند و اکثر این کارگاه ها به دلیل فضای رقابتی ، قیمت های خود را شکسته و روز به روز بر کیفیت کارشان می افزایند. مزدی دوزی ، اصطلاحی است که تولیدی ها برای سفارشات بیرونی خود به کار می برند یعنی گرفتن سفارش و تولید برای سفارش دهندگان و در پایان اجرتی را برای هر کار تولید شده محاسبه و از سفارش دهنده دریافت می نمایند.

 

funky_sewing_tailoring_objects_prev

 

یک تولید امن و به صرفه برای فردی که هنوز تولید را آغاز نکرده و سعی در تولید محصولات به صورت اختصاصی دارد ، همین اصطلاح مزدی دوزی یا اجرتی است که دارای مزایای بسیار زیادی می باشد.  حال کمی این موضوع را بازتر کنیم :

فوائد این مدل از تولیدی پوشاک

  • دیگر نگران هزینه ها و مشکلات کار نمی باشید
  • از تجربیات تولیدی استفاده کرده و چند قدم جلوتر هستید
  • دوری از دغدغه ها و مشکلات تولید ، باعث می شود تمرکز بیشتری روی فروش داشته باشید.
  • بدون داشتن تخصصی در تولید نیز می توانید تولید حرفه ای داشته باشید
  • دست شما در انتخاب تولید کننده باز است و می توانید بهترین کیس را از لحاظ کیفیت و قیمت انتخاب کنید

این ها برخی از مزایایی می باشد که تولید با این سبک برای فرد به ارمغان می آورد. البته ناگفته نماند که یک کارگاه خدمات خود را با احتساب سود به شما ارائه می دهد ولی با یک حساب چهار انگشتی می یابید که باز هم این راه به صرفهتر می باشد.

 

چگونه این تولیدی را راه اندازی کنیم؟

این نوع از تولید با تمام مزیت های خود ، احتیاج به یک همت قوی دارد. تمام کار فقط در قسمت کاگاه تولیدی خلاصه نمی شود. در اینجا به برخی از مراحل و ملزومات در این راه می پردازیم که باید مورد توجه قرار گیرد:

  •  تامین متریال : باید در ابتدای کار ، متریال تولید را برای تولیدی فراهم کنید.
  •  خرج کار و مارک: اگر قصد تولید با برند اختصاصی خود دارید ، باید مارک و خرج کار اختصاصی نیز برای محصولاتتان فراهم کنید.
  • بازاریابی و مارکتینگ: شما قبل از تولید ، باید بازار را بررسی کرده و بازاری مناسب برای فروش محصولات خود بیابید.
  • سرمایه لازم: شاید به اندازه راه اندازی یک تولیدی هزینه نداشته باشید ولی با این حال در این راه نیز به پشتوانه مالی نیاز دارید

 

*** جالب است بدانید که تعداد زیادی از بزرگترین برند ها نیز اینگونه عمل می کنند و تولیدات خود را با یک قرارداد به پیمان کاران خبره در این کار سپرده اند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 140 views بار دسته بندی : کسب و کار نساجی و پوشاک تاريخ : 18 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.