تولیدی 24 کشورهای ارزان قیمت برای سفر را بشناسیم - تولیدی 24

زمانی که فردی قصد سفر کردن می کند، هزینه ها و خرج ها شروع می شود و تا پایان سفر قطعاً با مبالغ بالایی روبرو خواهد شد که در سفر مجبور به خرج کردن آن ها شده است.

معمولاً در هر سفری خرج از میزان تصور شما خیلی بالاتر خواهد رفت و شما مجبور به پرداخت مبالغ سنگینی خواهید شد. حال در این میان  بعضی کشورها هستند که از نظر هزینه ای بسیار کم خرج می باشند و یا به قول معروف ارزان قیمت هستند با ما همراه باشید تا در مورد چندین کشور با مخارج سفری پائین اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

  • کشور اسپانیا

کشور اسپانیا در اروپا واقع شده است. تصور اکثر افراد این می باشد که در این کشور هزینه ها بسیار بالا است. اما معمولاً کشوهای جنوبی قاره اروپا جزو کشورهای ارزان قیمت آن محسوب می شود. در این کشور شما با ۸ الی ۱۲ دلار می توانید یک غذای بسیار خوب و خوشمزه نوش جان کنید و یا با مبلغ کمی از بعضی مناطق دیدنی و جذاب این کشور بازدید نمائید.

  • کشور آرژانتین

با برداشتن دلار آبی این کشور جزو مکان های ارزان قیمت برای سفر به حساب می آید و افراد به راحتی می توانند با مبلغ متعادلی در این کشور برای چند روز اقامت داشته باشند و حتی صرف غذا هم برای آن با قیمت مناسبی خواهد بود. اکثر افراد تصورشان برای این کشور بسیار بالا و پر هزینه می باشد که هزینه ها قطعاً بالا خواهد بود ولی اصلاً این طور نمی باشد.

  • کشور ایران

اکثر کشورهای خاورماینه از جمله امارات، عمان برای سفر، ارزان قیمت نمی باشند. ولی با این که کشور ایران با این که در تحریم می باشد ولی سفر به این کشور بسیار ارزان است. شما با مبلغ کمی می توانید در هتل های خوبی اقامت داشته باشید و یا از غذاهای خوشمزه این منطقه تست نمائید و هزنیه کمی را خرج نمائید و از مناطق بسیار بکر و زیبا و دیدنی کشور ایران بازدید نمائید و لذت ببرید. کشور ایران دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری بسیاری می باشد که با هزینه های کمی می توانید ازآن ها بازدید کنید.

  • کشور آمریکا

سفر کردن به کشور آمریکا هم ارزان تمام می شود. با این تصور که اکثر افراد فکر می کنند آمریکا کشوری گران قیمت می باشد شما می توانید با خرج کم از مسافرخانه و یا هتل های ارزان قیمت برای اقامت استفاده نمائید.

  • کشور ایتالیا

کشور ایتالیا واقع در قاره اروپا می باشد و خوشبختانه بر خلاف تصورتان این کشور هم جزو کشورهای ارزان قیمت می باشد. البته شهر ونیز این کشور بسیار هزینه بر خواهد بود. ولی قسمت های دیگر این کشور ارزان می باشد.

  • آفریقای جنوبی

واحد پولی آفریقای جنوبی تا حدی افت داشته است و همین موضوع باعث شده که این کشور جزو مقاصد ارزان به حساب بیاید. شما می توانید با قیمت مناسبی به هتل های مناسبی بروید و اقامت داشته باشید  و حتی پروازهای این کشور هم برایتان ارزان تمام می شود.

  • کشور ژاپن

اگر قصد سفر به این کشور پیشرفته را دارید و اگر خواهان هزینه های کم و ارزان هستید باید دور هتل های ۴ و ۵ ستاره را خطر قرمز بکشید و شما می توانید با قیمت کم در مسافرخانه های مناسبی و یا هتل هایی با قیمت مناسب اقامت کنید و حتی غذاهای آن ها هم به نسبت خوب می باشد و استفاده از قطار قطعاً برای شما بسیار ارزان تر خواهد بود.

  • کشور هند

کشور هند هم دارای مکان های متعدد و بسیار دیدنی و جذابی در خود می باشد. ولی دراین میان جاهایی هم دارند که قیمت در آن چندان بالا نمی باشد به خصوص در قسمت جنوبی این کشور هزنیه ها به نسبت پائین تر می باشد.

 

اما با وجودی که در بالا کشورهای ارزان قیمت برای مسافرت را به شما معرفی کردیم، اما موضوع مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که هر سفر یک اقدامات حداقلی را لازم دارد. به طور مثال خرید بیمه برای سفر که می توانید آن را از سایت فروش بیمه دریافت کنید.

همینطور برای مسافرت کردن باید از قبل اطلاعاتی در رابطه با کشو مورد نظر کسب کنید تا وسایل مورد نیاز را حتماً با خود به همراه ببرید. این کار به شما کمک می کند که کمتر با مخارج از قبل پیش بینی نشده در طول مسافرت روبرو شوید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 174 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 11 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.