تولیدی 24 راه اندازی فروشگاه اینترنتی مد و فشن (هزینه و راه اندازی)  - تولیدی 24

شاید تعجب کنید ولی رنج هزینه ی راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در حوضه ی مد ، حدودا از از ۴۰ هزار تومان شروع می شود و به نسبت تخصصی بودن و سفارشی سازی ممکن است از میلیون ها تومان هزینه به همراه داشته باشد. ما در اینجا کمی موضوع را باز می کنیم تا متوجه شوید که این تفاوت قیمت از کجاست:

 

هزینه های راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی مد و فشن

اولین هزینه مربوط به خدمات وب هاستینگ و دامنه

وبسایت از یک فضا و یک نام شروع شده که  اتصال این دو ، یک سایت را تشکیل می دهند

یک تصویر برای درک موضوع:

 

۵۲۵۵

 

۵۵۴۵-۲

 

 

همانطور که مشاهده می کنید تفاوت قیمت زیادی دارند که این فقط در بحث وب هاستینگ است و در بخش طراحی این موضوع پر رنگ تر عمل می کند.

 

راه تعادل

اگر در ابتدای مسیر هستید پیشنهاد می کنم خط تعادل را پیش بگیرید و برای اینکار با صرف هزینه ۱۰۰ هزار تومانی یک میزبانی و دامنه ی مناسب را انتخاب نمایید. سرویس دهندگان زیادی در خدمت شما هستندکه این نیاز را برآورده سازند ، طبق تجربه پر مخاطب ترین آنها انتخاب مناسبی برای تامین این سرویس می باشند.

 

هزینه طراحی

اگر قصد دارید برای کار خود به یک طراح سایت مراجعه کنید پس مطالعه ادامه این آموزش به کار شما نخواهد آمد. ما در این آموزش قصد داریم نمونه ای ساده از راه اندازی را برایتان بگوییم تا اگر هم به طراح و توسعه دهنده ای مراجعه نمودید در قسمت آخر یعنی سفارشی سازی ، بهینه سازی و تقویت سئو باشد و کلیات کار را خودتان انجام داده باشید.

 

هزینه ی اصلی

هزینه ی اصلی شما ذات فروشگاه شماست. محصولات ،انبار و سرمایه ای که برای عرضه در نظر گرفته اید اصلی ترین قسمت هزینه های شما را تشکیل می دهند که می توانید با روش های خود و طبق شرایطی که دارید ، این نوع هزینه ها را مدیریت کنید.

 

نتیجه کلی

در این آموزش برآورد هزینه برای تاسیس یک فروشگاه اینترنتی بستگی به شما و جیبتان دارد ولی  با صرف هزینه ی حدودی ۱۰۰ هزار تومان می توانید فروشگاه تقریبا مناسبی را جهت شروع راه اندازی کنید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 129 views بار دسته بندی : کسب و کار نساجی و پوشاک تاريخ : 18 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.