تولیدی 24 جنبش حمایت از برند لباس ایرانی آغاز شد!  - تولیدی 24

یکی از مقوله هایی که در تولیدی ۲۴ زیاد به آن پرداخته ایم ، قاچاق پوشاک و سهم ناچیز تولیدات داخلی پوشاک و نساجی در بازار خودمان بوده و تا به امروز فقط در مورد آن بحث نمودیم . ولی امروز در راستای حمایت از برند لباس ایرانی ،  قصد داریم تا در سالی که سال اقدام و عمل نامگذاری شده و با کمک شما عزیزان کمی هم به گفته های خود جامع عمل بپوشانیم .

 

جنبش حمایت ، آغاز به کار خواهد کرد!

درست است که در تنظیم سیاست های کلی دولت به این مسئله ی مهم بی توجهی زیادی شده ولی این واقعیت را نباید فراموش کنیم که تا خودمان نخواهیم ، کاری به سرانجام نخواهد رسید . مهمترین امر تاثیر گذار بر این مسئله چیزی جز فرهنگ سازی حمایت از برند لباس ایرانی نمی باشد و دقیقا این تنها کاریست که از دست یکایک ما بر می آید .

 

شما هم در حمایت برند لباس ایرانی سهیم باشید

بله ، شما هم می توانید با ساده ترین کار ها به این روندی که آغاز شده یعنی حمایت از برند لباس ایرانی ، یاری رسانید و در بهبود اوضاع صنعت نساجی و پوشاک سهیم باشید . اعضای تولیدی ۲۴ با تولید محتوای فرهنگی ، جنبش حمایت از برند لباس ایرانی آغاز خواهد نمود و ادامه به لطف عزیزان بستگی خواهد داشت .

 

اما چه محتوایی ؟

محتواهایی که انتشار خواهند یافت ، طبق نظرات و کارشناسی های اساتید و صاحب نظران این حوضه می باشد و نقطه ضعف های این صنعت در ایران عزیزمان را نشانه می گیرد تا به یاری خدا و کمک یکا یک شما عزیزان، فرهنگ سازی مفید و موثری را آغاز نماییم . از صاحب نظران درخواست می شود تا در راستای برپایی پر قدرت جنبش حمایت از برند لباس ایرانی ، نظرات ارزشمند خود را با گروه در میان بگذارند . و اما موضوعاتی که محور اصلی این جنبش می باشد:

  • حمایت از برند لباس ایرانی و صنعت نساجی
  • مبارزه با قاچاق پوشاک
  • فرهنگ سازی جهت مصرف کالا و پوشاک ایرانی
  • ترد گروه های به اصطلاح مافیایی قاچاق
  • ترویج فرهنگ پوشش ایرانی – اسلامی

نکته : این جنبش ( حمایت از برند لباس ایرانی ) با کمک کهنه کاران و متخصصانی که به تازگی به گروه حامیان تولیدی ۲۴ پیوستند آغاز شده که قطعا در تولید محتواهای آموزشی اززشمند در این سیستم نیز ، شاهد تغییرات عمده ای خواهیم بود .

 

انتشار دهید!

همانطور که ذکر شد با انتشار محتواهای تولید شده ، می توانید نقش به سزایی برای برپایی این جنبش ایفا کنید. گروه تولیدی ۲۴ سعی خود را در جذابیت این محتوا و بهبود آنها خواهد نمود و این محتویات را در ابعاد و اشکال مختلف در اختیار قرار خواهد داد تا تمامی سلایق را در بر گیرد . شما عزیزان می توانید طبق سلیقه و صلاح دید خود هر یک را برگزینید و انتشار دهید . درج آدرس تولیدی ۲۴ بر روی این محتویات تنها جنبه ی بهبود به این روند را دارد و به هیچ عنوان نگاه تبلیغاتی به آن نشده . ما برخی از این محتویات ( گرافیکی) را در انتهای همین مطلب قرار خواهیم داد و در کانال تلگرام تولیدی ۲۴ می توانید آخرین طرح ها را دریافت نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 125 views بار دسته بندی : کسب و کار نساجی و پوشاک تاريخ : 18 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها