تولیدی 24 ترفندهای بالا بردن کیفیت لباس ها  - تولیدی 24

اگر خواهان لباس های محکم و با کیفیتی هستید، چند توصیه مفید و کاربردی برای شما داریم. شما می توانید عمر لباس هایی را که زیاد استفاده می کنید، با ترفندهای بالا بردن کیفیت لباس ها بیشتر کنید.
با ما همراه باشید با ترفندهای افزایش کیفیت لباس.

 

 

محکم کاری دوخت

اگر چرخ خیاطی دارید، این ترفند هزینه ای برای شما نخواهد داشت، در غیر این صورت با هزینه اندکی می توانید عمر لباس خود را افزایش دهید. برای این کار باید روی دوخت قبلی لباس، یک بار دیگر چرخکاری کنید. اگر لباس شما دکمه دارد، آن را با نخ و سوزن محکم تر کنید. این کار باعث می شود که لباس شما تقریبا ۱۰ الی ۴۰ درصد بیشتر عمر کند.
به طور معمول، زیر بغل لباس ها بیشتر صدمه می بیند. می توانید با دوخت پارچه لطیف در پشت آن، مانع پارگی آن شوید. در زمان عرق کردن نیز این پارچه مانع پس دادن عرق به لباس خواهد شد.
اگر می خواهید شلوار خود را محکم کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما روی جیب، مانور بیشتری دهید. معمولا جیب شلوارها به دلیل استفاده زیاد، سریعا سوراخ می شود.

trousers pocket

نکته ای برای کوتاه کردن شلوار

برای کوتاه کردن شلوار حتما از لایی استفاده کنید. لایی چند مزیت دارد: پاچه شلوار به به طور منظمی در می آید، به خوبی شکل می گیرد، از استحکام بیشتری برخوردار خواهد بود و مانع ریش شدن شلوار می شود.

trousers

راه حلی برای پارچه های حساسیت زا

اگر لباس شما حساسیت زا است یا تعرق زیادی دارید، می توانید در جاهای حساس لباس مانند قسمت گردن، زیر بغل یا هر جایی که تشخیص می دهید لازم است، با دوخت پارچه مخصوص به پشت آن، از حساسیت های احتمالی و دیده شدن لکه عرق جلوگیری کنید. جنس این پارچه مخصوص، باید از پنبه باشد. سعی کنید پارچه انتخابی ضخامت خوبی داشته باشد و هم رنگ لباس یا شبیه به آن باشد.

 

شست و شوی لباس های پنبه ای

لباس های پنبه ای معمولا به دمای بالا و مواد شوینده، حساس هستند. سعی کنید با دمای خیلی بالا و مواد قوی شوینده آن ها نشویید.
washing cotton cloths

جلوگیری از تغییر اندازه لباس

برای این کار کافی است به پیش و پشت لباس، پارچه ای پیراهنی با همان الگو بدوزید. این کار باعث می شود که اندازه لباس تغییر نکند.

 

خوب ایستادن یقه تی شرت

این کار مستلزم نازک کاری و دقت بالا است. باید پارچه یا یقه ای همانند یقه لباس پیدا کنید و با لایی مخصوص به صورت خیلی دقیق و منظم به پشت یقه بدوزید. لایی مخصوص، باعث افزایش عمر یقه می شود.

t shirt collar

راستی، پیشنهاد میکنیم که خرید اینترنتی پارچه با کیفیت رو با فروشگاه تولیدی ۲۴ تجربه کنید.

نویسنده: حامد محمدیان مهر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : کسب و کار نساجی و پوشاک تاريخ : 18 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.