تولیدی 24 ایده کسب درآمد در حوزه مد و فشن ؛ تولیدی پوشاک سایز بزرگ!  - تولیدی 24

در این مطلب ،برای شما یکی از طرح های موفق و بکر را تشریح می کنیم  تا علاقه مندان و فعالان  با بررسی و تحلیل آن بتوانند ایده های خود را ساماندهی کرده و بهترین مسیر را برای فعالیت خود انتخاب نمایند. تولیدی پوشاک سایز بزرگ ، یکی از فعالیت هایی به شمار می رود که دارای بازاری مناسب و ریسک پایین است.

افراد زیادی این ایده را دنبال کرده اند ولی کمتر کسی روی اصول آن تمرکز می کند. امیدواریم با تحلیل ، بررسی و نقد این ایده ما را در ارائه نسخه های بعد یاری نمایید.

 

  • نام طرح: پوشاک بزرگ سایز
  • نوع طرح: تولید ، فروش
  • ریسک طرح: متوسط رو به پایین
  • تحلیل بازار: دارای بازار نسبتا عالی و خواهان متوسط

 

چگونه تولیدی پوشاک سایز بزرگ بزنیم؟

670px-Dress-Well-when-You're-Overweight-Step-4Bullet6

همانطور که گفته شد این طرح توسط افراد زیادی انجام شده و در اکثر مواقع با موفقیت و سود مناسب  همراه بوده است. یکی از معضلات افرادی که اضافه وزن دارند ، یافتن لباس مناسب و خرید آن می باشد . اکثر فروشگاه ها یا سایز این افراد را ندارند یا اگر هم داشته باشند لباس های خیلی مناسبی که به مزاج این افراد سازگار باشد در فروشگاهشان موجود نیست .

البته تعدادی از فروشگاه ها نیز هستند که به صورت تخصصی روی این نوع از محصولات تمرکز کرده و مشتری های زیادی را برای خود دست و پا کرده اند  .حال می توان از این خلأ ها به نفع خود استفاده کرد و با اجرای اصولی،  این طرح را با قدرت پیش برد.

 

هم تولید کنید، هم بفروشید!

این طرح از دو بخش تولید و فروش تشکیل شده هر فردی متناسب با شرایط و حیطه ی کار خود می تواند در هر یکی از این دو بخش فعالیت داشته باشد. بهترین گزینه برای این طرح ، فعالیت در هر دو بخش یعنی هم تولید و هم فروش می باشد و پیشنهاد ما (در صورت امکان و داشتن شرایط ) تلفیق این دو می باشد چرا که با اجرای هم زمان ، می توانید بهترین شرایط برای ادامه این فعالیت ایجاد کنید .

حتما لازم نیست یک تولیدی یا یا یک فروشگاه بزرگ داشته باشید. می توانید برای تولید این نوع محصولات به تولیدی ها و خیاطی های موجود رجوع کنید و برای فروش آن نیز یک مزون یا فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرده و تمرکز خود را روی تبلیغات بگذارید.

این طرح دارای ریسک نسبتا پایینی می باشد و طبق تجربه کسانی که به این فعالیت مشغول بوده اند ، از لحاظ اقتصادی جایگاه خوبی دارد. ولی خب اگر اصول آن رعایت نگردد ممکن است صدمات زیادی را لحاظ اقتصادی  به اجرا کننده تحمیل کند. در ادامه ، چند نکته را برای شما تشریح می کنیم.

لباس مناسب برای افراد چاق

معمولا افراد چاق قبل از خرید لباس به مطالعه مقالاتی که در این زمینه نوشته شده می پردازند یا از افراد دیگر راهنمایی طلب می کنند. ولی وقتی وارد فروشگاه ها می شوند ، لباسی با سلیقه خود و خصوصیات مطلوبی که در نظر گرفته اند پیدا نمی کنند. اگر قصد شروع این طرح را دارید پیشنهاد می کنیم شما هم این مقالات را مطالعه کنید.

 

 

تمرکز و تخصص

از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه ویژه ای داشت اینست که این فعالیت باید به صورت تخصصی دنبال شود. یعنی کل تمرکز کاری باید روی این طرح باشد و فعالیت های دیگری در سبد کاری نباشد . فعالان زیادی هستند که در کنار دیگر کارهای خود به این فعالیت مشغولند ولی نتیجه ایده آلی نگرفته اند .
زمانی که تخصص کاریتان را صرف این فعالیت کنید ، نام شما در ذهن مخاطبان هک می گردد و در اولویت بندی هایشان تاثیر زیادی خواهد داشت ، این یکی از ده ها دلایلی است که این نکته را برجسته میکند .

 

نکات مهم دیگر در تولیدی پوشاک سایز بزرگ

از دیگر نکاتی که برای این طرح مفید است:

  • اندام  افرادی که اضافه وزن دارند به دو دسته تقسیم می شود ، یا به شکل سیب یا به شکل گلابی که باید در سایز بندی و الگو این نکته را در نظر داشت.

لباس مناسب افراد چاق و سایز بزرگ 670px-Dress-Well-when-You're-Overweight-Step-4-Version-3

  • بهترین راه تبلیغات این فعالیت اینترنت و شبکه های مجازی است، اکثر این افراد میانه ی خوبی با فضای مجازی دارند .

online-social-networking-2

  • برای جذب مشتری ثابت ، سعی کنیدقیمت های محصولاتتان مناسب باشد.

تولید پوشاک سایز بزرگ

  • سعی کنید در کنار کار خود و در قالب تبلیغات ، آموزش ها و دانستنی های مرتبط را انتشار دهید ، (مانند مقالاتی که در سایت موجود است)

تولیدی پوشاک سایز بزرگ

در این مقاله سعی کردیم شما را با ایده ای پر درآمد و تضمینی، یعنی راه اندازی تولیدی پوشاک سایز بزرگ آشنا کنیم. هر سوال و نظری دارید، حتما از بخش کامنت ها با ما در ارتباط باشید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 181 views بار دسته بندی : کسب و کار نساجی و پوشاک تاريخ : 18 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.